Välkommen!

Välkommen!
En liten blomma måste man få ibland.

lördag 28 juni 2014

HARMONI ÖVER TID

 

LUGNET. 

Några större åtgärder för att få bort oro och ångest gjordes o plötsligt är lugnet här. Och har varit här i snart en månad. Där ser man. Alltså har jag kommit så långt i arbetet med mig själv att jag nu kan lita på känslan av att något är fel. Det är inte meningen att en Ågren ska vara för stark. Men vilket bra verktyg! 

Det är helt underbart att känna friheten. Ett stillsamt liv är här. Precis som jag vill ha det just nu. 

Jag o barnen gör en hel del saker o jag träffar vänner och arbetar. Men lagom. Träningen har det varit lite si o så med ett par veckor. Äsch, vad gör väl det? Nu har jag ju bildbevis på nytt linne och måste helt klart ut i spåren igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar