Välkommen!

Välkommen!
En liten blomma måste man få ibland.

söndag 6 november 2016

HITTAT MIG SJÄLV

Oj, det var länge sedan. 

Nu har det gått ett tag sedan jag skrev på bloggen. Jag är på ett strålande humör. Målar mycket och känner att jag har landat med båda fötterna på jorden. Mitt arbete är superkul och jag har verkligen hittat tillbaka till vem jag startade att vara till jag var ungefär sex år. Märkligt.

Det är viktigt att hitta sitt sätt att koppla av. Särskilt om man har haft ett missbruk av något slag. Målning och löpning får bli min fristad. Ibland blir det lite väl mycket tavlor per kväll. Så då coolar jag ner mig en stund. Jag har också skickat in en bok till ett förlag. Om barn och föräldrar som har alkoholbekymmer. (Kändes som ett lätt ämne) Illustrationer och text är enkla och kan förhoppningsvis vara till nytta för många barn och ungdomar. Spännande att se vad som händer!


Ha nu en skön vecka!

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar