Välkommen!

Välkommen!
En liten blomma måste man få ibland.

fredag 21 december 2012

JÖNKÖPINGSNYTT, 19.15 (Fler öppna sökes!)

Det vore fint med fler personer som kan tänka sig att vara öppna med jobbiga saker. 

Risken är att du kommer att tröttna på att se bara mig. 

Det är inte ofta jag är orolig för att vara offentlig, men idag känns det läskigt. Barnen tycker dock att det är väldigt roligt att vara med på TV och ser inga som helst märkligheter att prata på TV om hur klantigt jag har betett mig i livet.

SVT var så kloka att de även tog emot oss igår så både barnen och jag kunde godkänna inslaget. De vet att barns ord känns mer hos oss vuxna än om jag skulle säga att "Drick inte alkohol på julen!" 

Jack visade de förra nyhetsinslagen för hans klass igår. När jag var och hämtade barnen kom hans coola kompis fram och klappade till mig lite så där macho på överarmen och sa; -Bra där Anna. Starkt.

Goa de är barnen. :) Så vad katten. Titta gärna på Jönköpingsnytt ikväll klockan 19.15 och begrunda om julsnapsen är nödvändig när barnen är i närheten. 

Kram!

2 kommentarer:

  1. Bra Anna -stå på dig -du är guld värd för andra med dessa problem som inte vågar-finns massor därute!!Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för de uppmuntrande orden! Ja, hoppas verkligen att det gör någon nytta. Kram!

      Radera