Välkommen!

Välkommen!
En liten blomma måste man få ibland.

söndag 23 december 2012

GOD JULEFRID

Julen är här

Nu tar jag jul 

Framåt eftermiddagen kommer barnen hit så jag tar jul från och med nu för att förbereda in i det sista. Sedan kommer jag att bara vara med dem tills i morgon förmiddag när de ska till sin pappa igen. Alltså är det lite att pyssla med. Julskinkan ska kokas och griljeras, köttbullarna rullas, risgrynsgröten kokas, julkorven likaså och förstås lite ägghalvor. 

Barnen och jag kan piffa pepparkakshuset vi fick av min pappa och sen rimma lite på vissa av paketen. Detta är (och har alltid varit) min bästa dag på året. Mys deluxe! Julafton går så fort så den kommer 2:a efter dan-före-dopparedan.  

Som vanligt har jag överdrivit paketen i år igen. Många små paket. :) He he. 

Jag önskar dig en riktigt God Jul! I mitt paket till dig finns det lugn, frid och tid att umgås med människor som du tycker om. Känner du dig ensam? Ring till någon du blir glad av. Det finns alltid några minuter över att spendera på sina vänner.  

Jag ger mig cyberspace-paus i julklapp till annandagen. (Och en vattenkokare och stövlar) Vad får du av dig själv? 

JULKRAM!
Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar