Välkommen!

Välkommen!
En liten blomma måste man få ibland.

torsdag 11 juli 2013

LIVREM hos FAMILJ OCH VÄNNER

Många blommor finns det. 

Varit lite illa ute

Men då är det inget annat än att ta sig i kragen. Jag är verkligen urkass på att vara utan barnen. Det blir så Attans tomt. MEN! I slutet av denna vecka har jag fått doser av vänskap och kärlek. Min pappa är helt fantastisk. Mamma också. :) Hon är hos kompis i veckan, så pappa och jag har talats vid. Han bjöd på Bruna böner och fläsk. Favoritmaten! Min pappa har jag lärt känna mycket mer nu sedan mina bekymmer. Han är liksom ett oväntat stöd. Snart 80 år, med mycket klokskap i den kroppen. Det tog ett tag innan han förstod att det var allvarligt med min möda med alkoholen. Det skulle inte kunna hända i vår familj. Men nu är han och mamma de bästa stöden. Älskar er! Efter en helg med syster, hennes kille och systerson vid havet får man allt lite näring också. Trevligt sällskap på jobbet också med det där lilla extra. Lunch imorgon med min systerdotter och grill på kvällen med min goda vän. Jag kan säga att det var tur att alla dessa människor som jag tycker så mycket om kontaktade mig i veckan. Är inte så bra på att tala om att jag behöver sällskap. Så stort tack till er! Och jag är på banan igen! Gudskelov faktiskt. :) 

Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar