Välkommen!

Välkommen!
En liten blomma måste man få ibland.

fredag 11 januari 2013

EN VECKAS PÅMINNELSE

Härliga, nya dagar!

Positiv febervecka

Nej, det finns inte en gång när jag känner mig så ynklig som när jag har feber. Och nu hängde den fast i fyra dagar likt en läbbig fästing som vägrar släppa. Men! Natten till den femte dagen så kände jag hur den liksom löste upp sig och bara rann av. Bokstavligen rann av. Ville helst kliva ur skinnet, men jag hittade inte blixtlåset. Men vad gott att bli frisk! Helt klart värt lite ynklighet för att få känna sig stark som en fura (tills jag har gått i trappan och måste andas) och få krafterna tillbaka. Jag tror att mitt immunförsvar måste byggas upp igen efter allt vin:ande, därför lär jag få lite influensahappenings då och då. Fast det är helt en egen teori. :) Kom an, bara, bacillerna!

Min träning blev något försenad, men jag trappar nu upp (igen) med promenader och yoga. Så på söndag kan jag ta en tur igen. Och sen är jag igång!

Gott att jobba

Jag känner springet i benen på jobbet också! Är riktigt, riktigt inspirerad att få sätta tänderna i nya utmaningar. Med de kollegor och kunder som jag har kan det inte misslyckas. Det är så varierande, mitt jobb. Idag har jag talat lite om hur vi ska underlätta för bönderna med en kund och hur bilder ska kunna publiceras i en webbaserad produktkatalog med en annan. Jag lär mig något nytt varje dag.

Men nu tar jag helg med mina barn. En lugn och skön helg!

Kramar!
Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar