Välkommen!

Välkommen!
En liten blomma måste man få ibland.

torsdag 28 mars 2013

GLAD PÅSK!

På resa.

I morgon åker jag till Malmö för att träffa en god vän som jag inte sett på evigheter. Det är ett trivsamt sätt att fylla på lyckoreserverna. På lördag hämtar jag föräldrarna vid flyget efter 4 veckors solsemester. Inte alls avundsjuk! Förr reste jag hit och dit jättemycket. Var nästan aldrig hemma. Numera njuter jag även av hemmets lugna vrå, även om det just idag är tomt utan barnen som åkt till sin pappa. Tog en ledig dag, besiktigat bilen och tvättat den. I övrigt har jag valt att vara ensam idag. Quizkampen, Facebook och instagram håller mig lite sällskap förstås. Och "How I met your mother". Mycket bra serie. 

Denna veckan har det varit full fart på jobbet. Lite blandat med badhus med gossarna. Det skulle vi göra oftare. Mysigt. Jag tror helt klart att väderomslaget är här, för humöret har inte varit på topp hela tiden. Mycket Mindfullness har det blivit. Och roliga filmer. Nuförtiden är det lite gott med dessa mindre glada veckor eftersom jag så tydligt vet att morgondagen blir fin. Påsk är en underbar helg utan några större krav. Bara till för att njutas av. Umgås, springa och yoga. 

Japp. Jag är redo. Så jag önskar dig en Glad Påsk! 
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar