Välkommen!

Välkommen!
En liten blomma måste man få ibland.

söndag 11 november 2012

NADA, NOTHING, RIEN, INGET

Ljusmys

Vissa helger går åt till ingenting

Fast tänker jag till så har jag gjort en hel del. Fokus för helgen fick bli lugn och ro. Igår var jag rejält uppe i varv, så det var bara att inse detta och coola ner lite. Det är ju inte så roligt. Lördagen fick bli en tråkdag. Ljuspunkter var AA, som jag fortfarande tragglar med för att komma in i vanan. Där måste man lugna sig och lyssna en stund. Trivsamt och precis vad denna oroliga själ behöver. Sedan en mysig fika med kompisen. Alltid uppiggande! För att inte tala om kvällsshopping på Citygross. Det låter ju inte klokt, men det är så trevligt! När jag väl var hemma, kollat på Så mycket bättre och lagt mig tillrätta i mitt fluffiga täcke, så var jag ganska nöjd med dagen ändå.Tråkdag, blev bradag.

Idag fick jag mig en härlig promenad med Lovisa och lite sällskap när jag lagade mat åt föräldrarna. Maten blev godkänd, tårta hos pappa och löprunda när jag kom hem. Ingenting kan vara väldigt mycket ibland, men ändå kännas som lite. Men rätt. Eh..?

Energi är påfyllt, humör - lagom och jag är redo för en ny vecka!

Kramar!
/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar