Välkommen!

Välkommen!
En liten blomma måste man få ibland.

lördag 20 oktober 2012

ÅNGEST VIK HÄDAN

Fotomani och tavelhängning.

Nackdelen med att dra ner på tabletterna får vägas över av fördelarna.

Rackans ångest som äter på kroppen. Men det är klart mycket bättre än att vilja sova hela tiden. Jag vet ju också att det inte är riktigt på riktigt så jag kämpar tappert med att andas, flyta med och fnissa lite åt oron.  Lite djupare blir man allt. Hängt upp tavlor och fotat hela förmiddagen. Men nu får jag och barnen ge oss ut på lite lördagsgodisjakt och biomys. Det var bara jag som röstade Hotell Translylvania, så nedröstad tittar vi istället på Madagaskar3. Bara det är roligt så funkar det. :)

I vilket fall hoppas jag att det bara tar ett par veckor med nedtrappning och att å:et flyger sin väg. Fast som någon sa: det är ett bevis på att man känner. Oj, oj, oj vad jag känner!

Kramar till dig!
/Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar