Välkommen!

Välkommen!
En liten blomma måste man få ibland.

måndag 15 oktober 2012

VÄNSKAP

Yes it is!!!

Ibland blir man extra glad

Som till exempel när man ska på middag med sina kompisar. Vi träffas 1 ggr per år och nu var det dags igen. Jag tänkte att jag festar på lite bubbelvatten och biter ihop för att ta mig igenom kvällen på bästa sätt. Vi har alltid så kul tillsammans. Så kommer jag dit. Kvällens överraskning för mig var att temat är alkoholfritt. Vi hade bubbel, vitt och rött vin. Utan ett uns av drog.

Vilken toppenkväll. Alla var nöjda och jag mest av alla, tror jag. :) Det tar en liten, liten stund innan man kopplar av, men sedan är det nästan som ett lyckorus för alla i alla fall. Lika mycket prat, skratt och vimsande. Klockan 1 somnade vi klara i huvudet för att sedan vakna pigga och alerta på morgonkvisten.

Kärlek, omtänksamhet och riktigt bra vänner.

Det önskar jag till alla. Tack Annika x 2 och Lena!

/Anna

2 kommentarer:

  1. Vad glad jag blir av att läsa detta Anna! Kramar Rani

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det hopp om människan, Rani!? Man blir varm om hjärtat. Kram!

      Radera