Välkommen!

Välkommen!
En liten blomma måste man få ibland.

torsdag 4 oktober 2012

ETT EX BLIR NÅGOT NYTT

Ljusa idéer och bra förslag





















En helg med vänner väntar

Jag ser fram emot en helg med svägerska och svåger, barnens kusiner, farmor och farfar. Vi ska äta gott, gå ut och gå, prata och komma med bra idéer för att göra världen bättre. Det är det vi gör min svägerska och jag. Att jag är skild betyder bara att jag har en exman. Det betyder inte att jag inte har en nice "barnens pappa" och fortfarande svågrar, svägerskor och svärmor och svärfar. Det är lite viktigt för mig. I början var det klurigt, men det har gett sig med tiden hur sättet att umgås kan se ut. Det är i alla fall världens bästa människor som betyder mycket för mig och för barnen.

Så nu är det dags! Som en semester nästan. Resan dit, äta hamburgare på vägen, ta många pauser för någon har ryggskott och smaska godis. Det är nog dags att packa lite inser jag.

Jobbet har varit hektiskt i veckan. Många deadlines och snabba puckar. Det är roligt att det händer saker. Också extra gott att åka på nästan en semester. Jag ska säga att ryggskott och iprenkur har gjort att jag är aningens piggare och känner för att vara vaken lite, lite längre på kvällarna. Bra tecken.

Ha nu en riktigt skön helg!
/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar