Välkommen!

Välkommen!
En liten blomma måste man få ibland.

fredag 12 oktober 2012

LITTLE HELP FROM MY FRIENDS

Kärlek är bra.

Ljusare tider

Huvudvärk kvar, men kroppen har kraft. Så skönt. Detta är mycket tack vare hjälp från mina vänner. Jag är så glad över att få ha dessa fina människor i min närhet. Kanske inte lokal närhet, men nära mitt hjärta. Tack alla ni kloka!

Talade med min läkare idag också. Så en sten föll från mitt hjärta. Skönt att ha någon som säger till mig vad jag ska göra ibland. Det är få förunnat. :) Så jag fortsätter med min Antabus och minskar på min ångesttablett. Välkommen Å! Det är faktiskt ett tecken på att man känner. Vilket är bra. Jag har en plan också att coola ner på jobbet. Nu minsann ska jag göra fler bra saker. Åka ner till jobbarkompisarna för att sedan spendera kvällen hos mina föräldrar. De har lite varmare än mig för tillfället + att det är pappas vecka att laga mat. Han gör gärna nya rätter. Smarrigt. Mamma och jag går en promenad och småpratar. Mysigt. Sen blir det en vänskapshelg! Vin för några, smarriga juicer för mig och mycket prat och lösningar på världsproblem och SKRATT!

Helt klart ljusa tider.

Kramar och trevlig helg till dig!
/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar