Välkommen!

Välkommen!
En liten blomma måste man få ibland.

lördag 15 september 2012

POWER ON

en boll

Fler timmar idag, tack

Starten blev en näringsrik frukost. Sedan TRX-band, kände av en muskel. Ner på AA-möte som kändes betydligt bättre än jag trodde. Är dock inte övertygad om det är rätt för mig. Att det däremot gör fantastiskt mycket för många människor är jag helt säker på. Det är ett privilegium att få träffa personer med olika livsöden som ger av sig själva.

Sedan hastade jag till min kompis som har flyttat in i ett nytt radhus. Hon bjöd på god lunch och jag njöt av en lugn stund i hennes fina hus. Fick med mig lite smått och gott också som nu ska sättas upp på väggar, i fönster och i garderober. Nu går jag över i snabbversion. Mamma - Jysk - säng till Hannes. Till Axamo (och åt en påse lakritskulor) - sprang 4,5. (Noterade att det inte var lyckat med en påse lakritskulor i magen. Liten miss.) Hem, klippa gräset (det nya fina gräset!), klippa lilla rosen, fixa 60 m trädgårdsslang (tålamod!) och nu är jag faktiskt innanför dörren i mitt hem. Det retar mig att klockan redan är tjugo i åtta. Jag ska ju städa och dölja mina sladdar och sätta upp CD-stället. Äta också. Natten är lång och livet är kort. Gör jag tillräckligt mycket idag kan jag bara mysa omkring i morgon. Så jag säger:
Over and out!

Trevlig lördagskväll till dig!

/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar