Välkommen!

Välkommen!
En liten blomma måste man få ibland.

torsdag 27 september 2012

EN KOMMUNIKATIONSPAUS

How to change the world... ...det slutar lyckligt. 



Det är roligt att blogga

Jag får många trevliga, rörande, tacksamma och igenkännande kommentarer. Det tycker jag är bra och det värmer i hjärtat. På själva bloggen flödar inte åsikterna i kommentarsfälten, men utanför. På ICA, stan, Facebook, jobbet och i barnens skola. Det känns fint.

Personligen är jag en mycket kommunikativ person både hemma och inom jobbet. Så denna helgen tänker jag ta en kommunikationspaus från allt inom cyberspace. Inget bloggande, ingen facebook och inget instagram. - Iiiihhh, hur ska det gå!!! Och varför, är frågan. Jo, lugnet. Planen är att jag bara ska vara lilla jag i helgen. Mysa i mitt hem, ute i naturen, en sväng på gymmet, ligga i soffan och läsa bok. Eller inte göra något annat som faller mig in. På söndag har jag planer som ett kalas och loppis. Det är ok, men i övrigt är det egentid och stort lugn som gäller.

Så jag säger till dig; Nu får du en lugn och skön helg av mig, med dig själv, dina vänner, din familj. Du väljer själv. Ha det gott så återkommer jag på söndag kväll. Eller måndag.

Kram och lite kärlek. (Jag sparar lite till mig själv också) 


2 kommentarer:

  1. Åh vad jag älskade denna tavla eller bild Anna. Den sa så mycket....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska skicka hela till dig. Den är så mysig. :)

      Radera