Välkommen!

Välkommen!
En liten blomma måste man få ibland.

söndag 9 september 2012

SENSOMMAR, JULTIDNINGAR OCH FRID

Dottie passar in i familjen mys.

Skönakläderochosminkadhärligdag

Fåtöljen är löjligt skön. Man får plats minst två personer i den och en liten hund. Strax efter denna fotade bild tog vi faktiskt en promenad i det vackra vädret. Alla människor verkar vara ute.

Jultidningsdax. Jag blir urfattig. Alexandra knackade på nu och då måste jag köpa för henne gillar jag mycket. föra veckan var det höstlökar som mina slantar hamnade på. Sen säljer mina barn, dom gillar jag också. Så nu hoppas jag att ingen fler kommer hit för det många bra barn därute.

Nu har Dottie åkt hem, barnen är ute och säljer och jag tänker slå mig ner i fåtöljen igen och läsa lite. Ska även börja skriva mitt träningsschema som jag talat om så länge och dessutom ta en  (för mig) lång springtur i dagens optimala väder.

Jag hade tänkt åka och köpa en låda till min sladdhärva, gymnastikskor till barnen, lite kött för att göra en gryta... ...men nä.

//Anna


5 kommentarer:

  1. hur lång är en för dig lång löprunda?

    SvaraRadera
    Svar
    1. För mig är en lång löprunda än så länge allt från 7 km. Jag satsar på just 7 idag. Kort för vissa, lång för mig. Min förhoppning är att vänja mig vid lite längre rundor eftersom jag ska springa Göteborgsvarvet nästa år. Så kanske kommer en lång vara 1,5 mil om ett halvår eller så. Jag måste ha lite mål.

      Radera
  2. Tack anonym. Du fick mig att tänka till. Jag klarade 6,37 km. Backarna tar lite knäcken på mig. Fast det är längre än jag brukar så jag är relativt nöjd ändå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du ska vara jättestolt med dig själv! Jag är stolt när jag är ute på 4,5km rundor och klara dem på 35min...

      Radera
    2. Då är jag jättestolt! 6,37 km på drygt 42 minuter. Sätter mig genast och äter våra varma muffins med god aptit.

      Radera