Välkommen!

Välkommen!
En liten blomma måste man få ibland.

tisdag 17 juli 2012

ATTANS TOMT UTAN BARN

Det gäller att hitta lugnet

Fy katten vad trist det är utan barnen. Du som ens funderar på att skilja dig. Tänk ett par gånger. Två veckor utan barnen och två veckor utan mamma för barnen är länge. Men det fixar vi så fint. Tur att de har en bra pappa. :)

Jag har bokat lite träffar här och där för att slippa tänka på vinet som pockar på min uppmärksamhet. Ibland tänker jag på en kund som sa: Jag gillar inte alkohol, så jag dricker inte.  Hur enkelt och bra är inte det! Jag vill också kunna säga så. - Nä, jag njuter av livet utan alkohol. Fy för den lede vad svårt det är ibland!!! Men tänk vad gott det är med friska mornar, härliga kvällar som du kan köra bil med barnen till ett mysigt badställe. Tänk på det! Och tänk på det, Anna!!!

2 kommentarer:

  1. Hej Anna, vad härligt att läsa om ditt "nya" liv! Vad stark du är och vilken underbar, stödjande familj du har, det kan ju bara bli bra! Ha en härligt vilsam sommar, kram Bittan

    SvaraRadera
  2. Tack Bittan. Det hjälper att ha goda människor omkring sig. :) Kram

    SvaraRadera