Välkommen!

Välkommen!
En liten blomma måste man få ibland.

onsdag 25 juli 2012

SHOPPAT LOSS PÅ REAN + RÖD NOS

Nya fina löparbyxor

Jag blev så lycklig att jag genast tog på mig dessa, nya snygga shorts och efter detta lilla inlägg så blir det en rask promenad. Antagligen gör jag succé på rundan. Tänk vad mycket pengar som läggs på alkohol. Då kan man unna sig lite nya träningskläder istället. Gärna shoppa tillsammans med en god vän för att få lite nytänk. :)

De matchar dessutom bra med min näsa som har fått en lysande rosaröd färg. Mörknar det snabbt så syns jag i spåret. I övrigt har jag haft en ytterst bra dag med solmys. Är även kaninvakt så de är numera muntra och ystra eftersom de har nystädade burar och kan smaska på sin goda morot.

Efter min promenad blir det en stor kopp kvällste och smarriga hemmagjorda hamburgare. Idag längtar jag inte efter ett glas vin (eller flera). SKÖNT!

God kväll till dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar