Välkommen!

Välkommen!
En liten blomma måste man få ibland.

måndag 16 juli 2012

KRAMAR TILL ALLA


Klart kramar behövs

På två dagar känner jag verkligen stöd. Mer än någonsin i livet, tror jag. Det är konsekvenser av att man öppnar lite på sin privata sfär. Det går oftast inte fel. Jag önskar att fler gjorde detta. Du kan börja hos mig om du vill. Med att säga vad du tycker är jobbigt just nu.

Jag har två söner som är superduperkramiga. Det är jag så tacksam för! Kramiga och omtänksamma. Vi behöver sånt i livet tillsammans med kraven om att lyckas med arbete och annat.  Oavsett vad mina gossar blir så hoppas jag att de behåller sina mys-takter. Det kommer man långt på.

Som Hannes sa; "Mamma; Vi behöver ingen butler i vår familj. Nehej? Sa jag. Hannes; våra hjärtan är våra butlers. De hjälper varandra. " Attans att man inte kom på den meningen innan han sa det. Lyssna på barnen. De är kloka.

Kramar från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar