Välkommen!

Välkommen!
En liten blomma måste man få ibland.

måndag 16 juli 2012

VÄRLDENS BÄSTA FÖRÄLDRAR

Föräldrar är bra

Det är verkligen inte lätt för föräldrar att hänga med i dagens läge. Vi mailar, facebookar och gör oss till. Men så kommer det, verkligheten kommer liksom ifatt. Attans jobbigt med en dotter som har bekymmer. Men mina föräldrar klarar det så bra! De har varit mitt stöd i livet. Jag vill vara som dem när jag är 75 o 78 år. Stöttande och ibland inte förstående, men ändå på ens sida.

Jag får verkligen säga att mina föräldrar är mina bästa vänner!

2 kommentarer:

  1. Föräldrar är verkligen bra att ha! Vilken tur du har som verkar ha riktigt bra sådana, och jag är lyckligt lottad själv med.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, verkligen! Det är inte alla som har sådan tur som vi har haft. Det gäller att ta tillvara på detta och kanske till och med dela med sig. :) Kram

    SvaraRadera