Välkommen!

Välkommen!
En liten blomma måste man få ibland.

måndag 13 augusti 2012

EN ENDA SAK VILL JAG SÄGA IDAG

Du kanske kan fixa till det själv?

En enda påminnelse

Ett missbruk eller stress-situation kan sluta riktigt illa. Men det är ändå ett tillstånd som du kan påverka även om det kräver kraftansträngning.

Idag vill jag bara säga att det är så tråkigt när vänner och bekanta inte har möjlighet att påverka sina liv genom sjukdom och annat. Orättvist.

Tänk på det ibland. - Det gör jag.

Kram!

4 kommentarer:

  1. Hej lilla vän....
    Ja jag kan tänka mig Anna vad du menar...
    Vi får hålla tummarna för det tråkiga...
    Skulle vara trevligt att träffa dig någongång Anna.. <3

    SvaraRadera
  2. Jag tycker vi håller alla tummar. Och vi träffas snart. Det känner jag på mig. :) Kramar!

    SvaraRadera
  3. Anna, jag har väntat tills jag fick tid med att läsa din blogg. Nu TOG jag mig den tiden och jag ångrar det inte :-) Jag blir så peppad av det du skriver, samtidigt som jag blir lugn. Går det? Ja. Känner igen mig i en hel del, alla har vi våra missbruk. Är inne i ännu en tuff period i livet men vet att jag kommer att komma fram lyckligare och gladare om ett tag. Sköt om dig! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad skönt att du både blir peppad och lugn. Det gläder mig för det är lite vad jag hoppas på att både andra och jag blir. Tuffa perioder i livet har vi alla, men om fler kunde se det som du gör med att veta att du kommer att vara ännu lite visare och lyckligare så hade livet blivit lättare för många. Sen finns det såklart svårigheter som är värre än andra och som vi inte kan påverka. Många kramar till dig, Bitte!

      Radera