Välkommen!

Välkommen!
En liten blomma måste man få ibland.

onsdag 8 augusti 2012

MYS UTAN INTERNET


En dag utan Internet

Är faktiskt en bra dag! Lite frustrerande i början, men sen tar det sig! Tror faktiskt det är nyttigt. Idag har jag bakat lite för riktigt god vän tittade förbi. Min plan var att springa långt, men vädret och mysfaktorn satte in. Hannes vill så gärna se Titanic igen o igen, men den fanns inte att hyra. Vi hade Kenny Starfighter o den är verkligen urrolig. Så det fick det bli. Jack sover hos kompis.

Springer gör jag en annan dag. Så får det bli ibland. Lite planlöst, utan givna mål. Det är nyttigt för mig i alla fall. Jag har såklart kollat läget o vi får Internet tillbaka i morgon. Blir ju bra... ...eller?

Jag börjar längta efter mitt arbete o det är en härlig känsla! Wihiii!!! 

Ha en god onsdagskväll du som är där ute! Kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar