Välkommen!

Välkommen!
En liten blomma måste man få ibland.

fredag 10 augusti 2012

UTSTÄLLNING PÅ LINNMANS

Alvretens utställning på Linnmans, tändsticksområdet. Det får du inte missa!

Tänkte vara social idag. 

Men det gick kanske sådär med det. :) Först var det bestämt med bad vid sjö. Inte så mysigt väder! Sedan var det bestämt med tur till Gränna. Orkade inte riktigt. Jag åker och skriver ut lite program till dopet! Glömde nycklarna. Snofsade till mig mycket för att inte visa att jag egentligen är inne i en osocial period. Smink, snygg outfit och så. Jag tänkte: nu går du Anna panna och är social på första dagen av Alvretens utställning! Jag fick till och med lite peptalk innan. (Typ; Skärp dig, larvpotta!)

Naturligtvis var det ingen som jag kände där. :D Så löjlig jag kände mig. Nåja, det är fantastisk konst och jag rekommenderar dig varmt att gå dit. Sen är Linnmans en mycket trevlig butik. Jag måste alltid köpa något när jag är där. Så det gjorde jag. 

Sedan var jag på systemet (!) och köpte en flaska vin till min granne. Blev lite stressad av det eftersom jag känner ögonen på mig nu när man är aningens öppen person. Jag hade tänkt fråga om jag kunde beställa 100 % Blåbär, som tydligen ska vara en urgod alkoholfri dryck, men jag kände mer att jag ville bortförklara flaskan jag köpte. Så blåbären glömde jag bort. Får bli en annan dag. Det är fortfarande lite skam i kroppen visst.

Nu sitter jag och tittar på regnet som faller på framsidan och barnen som leker i solen på baksidan. Lustigt med världen ibland. :)

Du, ha en bra fredagskväll och ta hand om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar